Imi amintesc…

Dupa 2 luni..pot zice 2 luni jumate m-am hotarat reincep sa scriu pe blog..Nu am prea avut timp in ultima vreme mai ales cu am fost tot cu scoala,tezele..ce sa mai zic,nici nu am mai prea avut timp sa ies cu fetele..

A venit iarna.In Alba numai acum cateva zile a nins si era asa diferit fata de anii trecuti.A fost prima data cand am avut o zi foarte proasta in prima zi de ninsoare…

Imi si aduc aminte cand eram mica si ningea prin 20-25 Noiembrie la putin timp dupa ziua mea si ieseam cu ai-mei in fata blocului sa ma ajute sa fac un om de zapada la care ii puneam de toate si dupa ce il terminam eram incredibil de multumita si implinita.Niciodata nu il mai gaseam pana a doua zi dimineata dar niciodata nu am fost suparata (sau cel putin asa imi aduc aminte).Cand am mai crescut , ne-am mutat la casa si cand ningea era pentru mine un paradis alb.Pentru ca inca nu eram destul de mare (in opinia parintilor mei deoarece eram in clasa aI-a si eu ma simteam foarte matura) sa ma descurc singura sa fac un om de zapada am apelat la cea mai buna metoda abordata pana atunci (si singura care imi reusea): sacaie-ti fratele mai mare pana vine sa te ajute! :)) Imi aduc aminte ca odata dupa ce se starnsese foarte multa zapada  am chemat o prietena mai veche la mine, ne plictiseam si ne-am ganidt sa facem un om de zapada mare „ca in desene” si ne-am chinuit vreo 2 ore jumate sa il facem ca de-un metru dupa care am luat un morcov ,o caciula ,un fular si niste pietre si „l-am facut frumos” dar dupa nici 15 minute nu mai stiu exact care din noi s-a impiedicat de o scara si a cazut peste el..si asta i-a fost sfarsitu :))…si defapt ultimul om de zapada pe care l-am facut.Ce frumos si lipsit de griji era tot cand eram mici…si parca cu cat cresteam imi doream sa fiu tot mai mare si acum atat de mult imi doresc sa ma mai pot bucura de lucruri marunte cum faceam atunci…

Sper sa apuc vremea in care o sa ma gandesc…”ce frumos era in liceu si ce amintiri frumoase am din facultate”…Mai este pana atunci…

Mai jos am pus niste filmulete care le-am gasit pe vimeo si mi-au placut mult.

mi s-a parut dragut pentru ca mai mereu intarzi cand trebuie sa ajung undeva

Absolut genial.

„3 guys, 44 days, 11 countries, 18 flights, 38 thousand miles, an exploding volcano, 2 cameras and almost a terabyte of footage… all to turn 3 ambitious linear concepts based on movement, learning and food ….into 3 beautiful and hopefully compelling short films…..= a trip of a lifetime.”

Lasă un răspuns

