In ultuma vreme mi-am dat seama ca oamenii se schimba.

Persoanele pe care acum putin timp credeai ca le sti pe deplin ,ca le cunosti iti par acum atat de  diferite.

Realizezi ca lucrurile se schimba…ca oamenii se schimba si odata cu ei te schimbi si tu fara macar sa iti dai seama.

Mereu cand ma uit la poze mai vechi ma gandesc „doamnece era in capu meu” si realizez cat de mult mi-am schimbat atitudinea,comportamentul si in special modulde a gandi. Am evoluat.Am trecut la o alta etapa a vietii.De aceea adesea dupa o lunga perioada de timp iti dai seama ca nu mai ai aproape nimic in comun cu persoana care erai odata.
Singurul lucru care nu s-a schimbat niciodata la mine e faptul ca sunt, am fost si voi fi o persoana directa care in general zice ce are de zis.

Cateva lucruri despre mine:

  • 1.Iubesc ceaiul- iarna ,primavara ,vara, toamna ,seara ,dimineata -oricand ,la orice ora
  • 2.Chiar daca nu imi folosesc foarte mult telefonul (ca sa nu imi termin bateria) daca se intampla sa nu il am la mine parca atunci am mai mare nevoie de el.
  • 3.Imi place primavara si vara spre toamna.
  • 4.Nu-mi place frigul dar nici caldura prea mare.
  • 5. In viitor ma vad undeva sus; locuind intr-un oras mare si aglomerat in afara tarii cu un job pe care sa il iubesc, sa ma duc cu drag la servici si sa fiu fericita.
  • 6 .Imi plac pastele.
  • 7.Sunt o fire superstitioasa.
  • 8.Cred in toate povestile gen: fantome,spirite,reincarnare…s.a
  • 9.Imi plac cainii si cateodata chiar si pisicile.
  • 10.Nu sunt genu care se omoara cu invatatul.Sunt pe principiul: cand termin liceul vreau sa raman cu amintiri faine nu cu faptul ca am fost la olimpiade si concursuri.
  • 11.Oricat m-as chinui nu pot sa trec peste „frica de borduri” cand sunt cu rolele.LONG STORY.
  • 12.Cand imi amintesc de cate o chestie care imi place foarte tare ma bantuie gandu pana uit din nou.
  • 13.Imi trebe un caine (desi mai am 2) sau o pisica complet neagra. Inca mai lucrez la partea cu convinsul parintiilor. Inca ma straduiesc ca imi conving parintii sa imi ia unul/una.
  • 14.Citatele ma inspira.
  • 15.Imi plac cartiile de fictiune.
  • 16.Imi place sa cred ca intr-o zi voi fi foarte hotarata sa fac ceea ce imi doresc.
  • 17.Imi place sa desenez.
  • 18.Imi place sa pierd vremea
  • 19.Imi place sa ma uit la seriale si filme faine (am vazut o groaza de seriale pana acum)
  • 20.Apreciez oamenii care stiu mai multe decat mine si de la care pot invata ceva.

tumblr_mhwrvagTWr1qj2dd7o1_400_largeTumblr_mbl5wfmqmm1r9043bo1_r1_500_large

Bad-bad-decisions-bestfriend-bff-black-and-white-favim.com-311863_large

„DOING WHAT YOU LIKE IS FREEDOM.LIKING WHAT YOU DO IS HAPPINESS.”

Follow me on twitter & Instagram

O părere la “

Lasă un răspuns

