Surprise Surprise.

Vazand zilele trecute pe blogul Alinei Ceusan un post foarte dragut (click aici) mi-am amintit de surpriza pe care una din prietenele mele mi-a facut-o de ziua mea.

Anul trecut de ziua mea am avut parte de cea mai frumoasa surpriza de la una din cele mai bune prietene ale mele.Se apropia ziua mea, eu faceam planuri si ma gandeam care ar fi momentul oportun sa organiez ceva cu fetele.Am intrebat e rand pe fiecare cand poate(ziua mea picand intr-o zi de joi,vineri era bal etc);am ramas sa sarbatorim sambata,am spus la toata lumea si deci asteptam cu nerabdare ziua de joi. Fiind destul de ocupata in ultima vreme nici nu observasem ca de 3 zile nu mai vorbisem cu andra.vine ziua de joi, toata lumea „La multi multi aniii sa fi sanatoasa …”(urari clasice)  si surprize peste surprize.dupa ce trece jumatate de zi observ ca andra inca nu imi lasase niciun mesaj de la multi ani nici nu venise sa imi zica ceva ( chiar NIMIC).Mai trece o ora,mai trec doua ,deveneam tot mai suparata cu fiecare minut, DE CE NU VENEA?!..Am plecat de la scoala,am mers sa ma intalnesc cu cineva si apoi am luat un taxi sa merg acasa.Urc in taxi, ma uit pe geam melancolica, inca nicio veste de la andra.

Dupa un lung drum pe care il vazusem de atatea ori,ajung pe strada mea ,si vad o fata blonda mergand tantosa cu o cutie in mana.in momentu ala am fost atat de fericita ca vroiam sa sar din taxi.Am rugat taximetristu sa opreasca si nu intelegea de ce (ca doara inca nu ajunsesem in fata casei mele).ma dau jos, imi las toate lucrurile in taxi si sar in bratele andrei cu lacrimile deja scurse pe obraji,rimel si fard intins .Vecinii se uitau la mine oarecum speriati, taximetristu nu intelegea ce se intampla iar eu plangeam de fericire si  abea vedeam printre lacrimi.Desi ideea ei initiala era sa fiu deja acasa si sa imi apara la usa cu tortu sau sa ajung acasa si ea sa fie la intrare in casa cu tortul in mana momentul a fost perfectDupa ce m-am mai linistit m-am intors la taxi am platit si mi-am luat frumos lucrurile.Am mers in casa amandoua dar eu inca nu ma puteam opri din plans.Cand deschid cutia vad un tort dragut de ciocolata cu visine(preferatul meu)…
Am fost atat de impresionata de gest si mai mult a creat impact faptul ca eram suparata ca nu imi zisese nimic atata timp. Ii multumesc ANDREI din tot sufletul pentru surpriza facuta si sper ca cea de anu asta sa fie si mai si.Cred ca asta e una din acele amintiri e care nu le uiti niciodata.Momente in care ai plans de bucurie asa cum nu ai plans niciodata de tristete,momente in care ai atins apogeul fericirii, alaturi de oameni pe care sa-i vrei mereu aproape.

Large

IMAG0587-1.jpg

 

 

Twitter: taisiacorbut

Instagram: taisiacorbut

 

Lasă un răspuns

