Societate

Traim intr -o societate in care cel mai important lucru este sa fi ca ceilalti, sa faci parte din gloata de oameni identici,sa copiezi oamenii care chiar fac ceva original si sa incerci sa te integrezi in aceasta multime universala.
Ni se cere sa fim toti la fel, inca de mici prin comparatii.Sunt sigura ca replica „de ce nu esti ca X el e mai cuminte decat tine, el face aia, el are notele alea…” ,ai auzit-o de nenumarate ori .Inca de la prima vedere lumea iti pune o eticheta fara macar sa te cunoasca, sau sa stie ceva despre tine.In societatea asta toti incearca sa se faca observati, incercand sa fie defapt ca restul lumii.
Eu vad oamenii in general impartiti pe 3 tipare: oamenii care imita, cei care sunt ei insisi si sunt remarcati pentru modul lor de a fii si cei care pentru un moment au incercat sa se integreze in prima categorie dar pe parcurs realizeaza ca e mai bine sa fie ei si sa faca ce le place.
Pentru foarte multa vreme am incercat sa ma integrez intre oameni cu care nu prea aveam multe in comun iar la un moment dat, am avut o perioada in care mi am dat seama ca sa incerci sa fi ca restu cand defapt tu esti diferit e cel mai greu lucru asa ca am incercat treptat sa imi dau seama cum sunt eu fara sa ma las influentata de nimeni.Sa fac ce imi place mie, sa ma bucur de lucrurile care ma fac fericita si sa stau langa oameni alaturi de care simt ca pot evolua.

Lasă un răspuns

